Such a feeling's coming over me 一種奇妙的感覺環繞著我
There is wondering most everything I see 在我所見事物裡都充滿了神奇
Not a cloud in the sky 無雲的天際裡
Got the sun in my eyes 在我眼裡獲得了太陽
And ! won't be surprised if it's a dream 倘若這是個夢而我也不覺訝異

Everything I want the world to be 我所期盼的世界任何事物
Is now coming true especially for me 現在是真實的為我特別地呈現
And the reason is clear 同時這原因是很清楚
It's because you are here 因為你在這兒
You're the nearest thing to heaven that I've seen 你是我所見過最接近天堂的人

I'm on the top of the world looking down on creation 我站在世界頂點俯視著萬物
And the only explanation I can find 我唯一能找到的解釋
Is the love that I've found ever since you've been around 是這份愛源自你來了之後所帶給我
Your love's put me at the top of the world 你的愛將我推向了世界頂端

Something in the wind has learned my name 風兒得知我的名字
And it's telling me that things are not the same 它告訴我今後事情將會不一樣
In the leaves on the trees and the touch of the breeze 樹上的綠葉和微風的吹拂
There's a pleasing sense of happiness for me 帶給我充滿了愉快的感覺

There is only one wish on my mind 在我心中唯一願望
When this day is through I hope that I will find 當過了今日後我希望能夠發現
That tomorrow will be just the same for you and me 那明日裡的你我仍將是一樣
All I need will be mine if you are here 只要你在此,就是屬於我全部的企盼
arrow
arrow
    全站熱搜

    chen00139 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()