I can't blame you for thinking that You never really knew me at all
我不怪你從來都沒有真正的了解我
I tried to deny you but nothing Ever made me feel so wrong
沒有否認的我想你但曾經讓我感到我錯了
I thoughtI was protecting you from everything thatI go through
你是我需要保護的一切
but I know that we got lost along the way
但我知道我們在前方的道路上迷路了

Here I am with All my heart I hope you Understand
我希望你能了解我的心都在這裡
I know I let You down but I'm never Gonna make that mistake Again
我知道我讓你失望,但我未從想過要再犯和過去一樣的錯誤
you brought me Closer to who I really am
同樣的,妳讓我們拉近了距離
Come take my hand
快牽起我的手
I want the world to see
我想讓全世界看到
What you mean to me
你對我的意義
What you mean to me
你對我的意義

Just know that I'm sorry I never Wanted to make you feel so small
想讓你知道我很抱歉,我從來沒有想要讓你感覺到這麼苗小
Our story is just beginning we'll letThe truth brake down these walls, oh yeah
真相就是如此,我們的故事才剛要開始,oh yeah
And every time I think of you I think of howYou pushed me through
而每一次的我想到你將我推開
and showed me How much better I could be
但我會證明我可以如何更好
Here I am with all my heart I hope you understand
我希望你能了解我的心都在這裡
I know I let you down but I'm never Gonna make that mistake again
我知道我讓你失望,但我未從想過要再犯和過去一樣的錯誤
You brought me closer to who I really am
同樣的,妳讓我們拉近了距離
come take my hand
快牽起我的手
I want the world to see
我想讓全世界看到
What you mean to me yeah
你對我的意義 yeah
You make me feel like I'm myself
你讓我覺得我是我自己
Instead of being someone else
而不是其他別人
I wanna live that every day When you say what no one else
當你發現沒有人時,我會在你身邊永遠
Will say you know exactly How to get to me you
你會明白的了解真正的你我
Know It's what I need
了解我的感受
It's what I need yeah
我真正的感受

Here I am with All my heart I hope you Understand (I hope you Understand)
我希望你能了解我的心都在這裡(希望你能了解)
I know I let You down but I'm never Gonna make that mistake Again
我知道我讓你失望,但我未從想過要再犯和過去一樣的錯誤
you brought me Closer to who I really am
同樣的,妳讓我們拉近了距離
So come take my hand I want the world to see
所以牽起我的手,讓全世界看到
What you mean to me
你對我的意義
What you mean to me
你對我的意義
arrow
arrow
    全站熱搜

    chen00139 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()