他是一個極低調的歌手,在網路上很少有他的資料只知道它是一個倫敦人,其餘的就不太清楚了,真希望有唱片公司可以把他簽下來發行專輯,真的是一個直得注意的好歌手,希望大家也會喜歡~~


Lately I’ve been thinking about what I can do
近來我常思索能做些什麼
I’ve been stressing to fall back in love with you
愛著你逼的我自己喘不過
I’m so sorry that I couldn’t follow through
很抱歉我已經無法再繼續
But I can’t go on this way. I’ve got to stop it babe
我也無法這樣撐下去,寶貝我必須停止這一切
You’ve been wonderful in all that you can be
你各方面那麼完美優異
But it hurts when you say that you understand me
但你說了解我卻讓我心痛不已
So believe me. I, I am sorry, I, I am sorry, I, I
所以相信我,我,我很抱歉,我,我很抱歉,我,我
I wanted you to be there when I fall
當我失落時只要你在就好
I wanted you to see me through it all
我的一切只要你了解就好
I wanted you to be the one I loved
我的情人只要是你就好
I wanted you, I wanted you
是你就好,是你就好
I wanted you to hold me in my sleep
當我熟睡時在你懷抱就好
I wanted you to show me what I need
當我需要你時你在就好
I wanted you to know just how down deep
我陷得多深你知道就
I wanted you, I wanted you
是你就好,是你就好
I’ve been pushing hard to open up the door
我曾艱辛的推開這扇門
Trying to take us back to where we were before
試著帶我們回到從前
But I’m done. I just can’t do this anymore
但我累壞了,再也無法完成
Cuz we can’t be mended, so let’s stop pretending now
因為我們無法破鏡重圓,就別在互相隱瞞了
We’ve been walking around in circles for some time
你我有時像在原地打
And I think we should head for the finish line
我想該讓這一切劃上句點
So believe me. I, I am sorry, I, I am sorry, I, I
所以相信我,我,我很抱歉,我,我很抱歉,我,我
I wanted you to be there when I fall
當我失落時只要你在就好
I wanted you to see me through it all
我的一切只要你了解就好
I wanted you to be the one I loved
我的情人只要是你就好
I wanted you, I wanted you
是你就好,是你就好
I wanted you to hold me in my sleep
當我熟睡時在你懷抱就好
I wanted you to show me what I need
當我需要你時你在就好
I wanted you to know just how down deep
我陷得多深你知道就好
I wanted you, I wanted you
是你就好,是你就好
I, I.. I’m so sorry baby
我,我,我很抱歉寶貝
But I, I.. I gotta pack up and leave
但我,我已準備好離開這裡
But I, I’ll always remember how we came close
但我,我永遠記得我們曾經如此親近
..to being how I wanted to be
解釋這一切如此刻骨銘心
I wanted you baby
寶貝是你就好
I wanted you to be there when I fall
當我失落時只要你在就好
I wanted you to see me through it all
我的一切只要你了解就好
I wanted you to be the one I loved
我的情人只要是你就好
I wanted you, I wanted you
是你就好,是你就好
I wanted you to hold me in my sleep
當我熟睡時在你懷抱就好
I wanted you to show me what I need
當我需要你時你在就好
I wanted you to know just how down deep
我陷得多深你知道就好
I wanted you, I wanted
是你就好,是你就好

arrow
arrow
    全站熱搜

    chen00139 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()