So let it go let it be
Isn’t it an easier way to me?
So let it go, so let it be
Isn’t it an easier way? Hey~
So let it go let it be
Isn’t easier to me?
So let it go, so let it be

背離了我 分歧 的路
模糊了我 與明亮 的缺口
在黑暗之中 揮 不去的
催促著我 將 一切經過
而未完 成的 故事 總唯美的令人遺憾
但最盛開的季 節 枯萎 這不是我的答案
轉 變一段輕狂的絢爛
So let it go let it be
Isn’t it an easier way to me?
So let it go, so let it be
Isn’t it an easier way? Hey~
So let it go let it be
Isn’t easier to me?
So let it go, so let it be

異樣的我 流離失所
成長的理由 吹撫 著牽 累
在黑暗之中 揮 不去的
困擾著我 讓 一切奔走
而未完 成的 故事 總唯美的令人遺憾
但最盛開的季 節 枯萎 這不是我的答案
轉 變一段輕狂的絢爛
So let it go let it be
Isn’t it an easier way to me?
So let it go, so let it be
Isn’t it an easier way? Hey~
So let it go let it be
Isn’t easier to me?
So let it go, so let it be
arrow
arrow
    全站熱搜

    chen00139 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()