[專輯名稱]:Up To Now(雙CD)
[歌手名稱]:雪警樂團 Snow Patrol
[唱片公司]:Fiction
[發行日期]:2009年11月3日



We’ll do it all everything
On our own
We don’t need anything
Or anyone

If I lay here
If I just lay here
Would you lie with me
And just forget the world

I don’t quite know how to say
How I feel
Those three words are said too much
They’re not enough

If I lay here
If I just lay here
Would you lie with me
And just forget the world

Forget what you’re told
Before we get too old
Show me a garden
That’s bursting into life

Let’s waste time chasing cars
Around our heads
I need your grace to remind me
To find my own

If I lay here
If I just lay here
Would you lie with me
And just forget the world

Forget what you’re told
Before we get too old
Show me a garden
That’s bursting into life

All that I am
All that I ever was
Is here in your perfect eyes
They’re all I can see

I don’t know where
Confused about how as wel
Just know that these things will never
Change for us at all

中文歌詞:

攜手面對這一切
我們擁有彼此

再不需要什麼
再也不需要誰

如果我躺下
就在這裡躺下
你是不是會躺在身邊
忘了所有一切

我不知道怎麼訴說我的感覺
那三個字說得太多
表達的卻不夠

如果我躺下
就在這裡躺下
你是不是會躺在身邊
忘了所有一切

不管別人是怎麼說
趁著還年輕的時候
讓我們找一座花園
在那裡一起生活

盡情揮霍多餘的時間
在腦中漫遊

請你優雅的提醒我
怎麼找到自我

如果我躺下
就在這裡躺下
你是不是會躺在身邊
忘了所有一切

不管別人是怎麼說
趁著還年輕的時候
找一座花園給我
在那裡一起生活

我的一切
我曾經的一切
都寫在你美麗的眼中
讓我能看見

那樣的世界在哪
我也不知道怎麼到達
只知道我們的愛不會改變
直到永遠
arrow
arrow
    全站熱搜

    chen00139 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()