We were both young when I first saw you
我第一次見你時 我們都還年輕
I close my eyes and the flashback starts
我閉上了雙眼 昔日的場景展開
I’m standing there on a balcony in summer air
我站在包廂上 在夏日的氣氛之中
See the lights, see the party, the ball gowns
看著燈光 看著舞會 看著舞會的禮服
See you make your way through the crowd
看著你穿過人群
And say hello, little did I know
輕聲道安 我僅知道的
That you were Romeo
你是羅密歐
You were throwing pebbles
丟著鵝卵石
And my daddy said stay away from Juliet
我的爸爸說:離茱麗葉遠一點
And I was crying on the staircase
我在階梯上哭泣
Begging you please don’t go
求你不要離開
And I said我說
Romeo, take me somewhere we can be alone
羅密歐帶我到只有我倆的地方吧!
I’ll be waiting,all there’s left to do is run
我會等著,至此只有逃這個方法
You’ll be the prince and I’ll be the princess
你是個王子我是個公主
It’s a love story, baby, just say yes
這是個愛的故事 寶貝是吧!
So I sneak out to the garden to see you
我偷溜到花園去見你
We keep quiet ’cause we’re dead if they knew
我們保持安靜 因為被人發現了我們必死無疑
So close your eyes, escape this town for a little while
所以閉上眼睛 讓我們逃離這個小鎮一下
Oh, oh, oh…
‘Cause you were Romeo I was a scarlet letter
因為你是羅密歐  我是個罪犯
And my daddy said stay away from Juliet
我的爸爸說:離茱麗葉遠一點
But you were everything to me
但你是我的一切
I was begging you please don’t go
我求你不要走
And I said我說
Romeo, take me somewhere we can be alone
羅密歐帶我到只有我倆的地方吧!
I’ll be waiting,all there’s left to do is run
我會等著,至此只有逃這個方法
You’ll be the prince and I’ll be the princess
你是個王子我是個公主
It’s a love story, baby, just say yes
這是個愛的故事 寶貝是吧!
Romeo, save me, they’re trying to tell me how to feel
羅密歐救我,他們一直試著叫我明白
This love is difficult, but it’s real
這份愛是如何的困難,但這是真的
Don’t be afraid, we’ll make it out of this mess
不要害怕,我們會超越這一切的混亂
It’s a love story, baby, just say yes 這是個愛的故事 寶貝是吧!
I got tired of waiting, wondering if you were ever coming around
我不要再等 想著是否你會來
My faith in you was fading
我對你的信心在消逝著
When I met you on the outskirts of town
當我在郊外遇見你
And I said我說
Romeo save me, I’ve been feeling so alone
羅密歐救我,我覺得好孤單
I keep waiting for you but you never come
我一直等著你但你都没有來
Is this in my head, I don’t know what to think
如果這是我深植腦中的  我不知道該如何去想
He knelt to the ground and he pulled out a ring
他跪在地上 拿出一枚戒指
And said他說
Marry me, Juliet, you’ll never have to be alone
嫁給我吧茱麗葉,妳就不會孤單了
I love you and that’s all I really know
我愛你  而且我真的明瞭
I talked to your dad, you’ll pick out a white dress
我和妳的父親談過了,你將會披上白紗
It’s a love story, baby, just say yes
這是個愛的故事 寶貝是吧!
Oh, oh, oh…
We were both young when I first saw you 我第一次見你時我們都還年輕

arrow
arrow
    全站熱搜

    chen00139 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()